Helt slut

Jag är helt slut efter helgens jobbande och jag har ont i hela kroppen. Jag förstår inte riktigt varför! Jag har ju bara jobbat tre dagar i rad så det är ju inte jättemycket, och jag tror knappast att det beror på cyklandet till och från jobbet . Nu var det visserligen ett tag sen jag cyklade sist, men ändå!

Jag känner mig lite hängig så det kan i och för sig ha att göra med en förkylning som ligger i kroppen och väntar på att bryta ut! Jag hoppas inte det, men vi får se! Ska kurera mig lite med thé och citronvatten, en lugn kväll och i morgon blir det en låååång sovmorgon, det brukar hjälpa!


Såhär känner jag mig just nu:

Kommentarer
Kajza säger:

hahah, va söt han är! =)

Vad duktig du är som orkar jobba så mycket!

Puss på dig kära syster!

2011-03-27 | 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback