Just nu är det berg... eller dalar

Jag har haft ett par jobbiga dagar nu ett tag med mycker grubblande och oro inför framtiden, men efter att ha spenderat eftermiddagen ihop med pappa och Kajza så känns det mycket bättre efter alla kloka råd jag fått. Vilken tur jag har som har en så stöttande och klok familj som hjälper mig när jag möts av olika motgångar i livet. Så nu är det berg igen... Eller om det är dalar? Jag vet faktiskt inte!

När man säger att livet är som berg och dalar, eller som en berg-och-dalbana. Är det bra när det går uppför då? Blir det positivt och livet går uppför eller betyder det att det är kämpigt med motgångar? Och när det dalar är det negativt då att livet liksom sjunker eller är det då allt lättnar och blir bättre efter motgången?


Det tål att tänkas på! Men nu ska jag inte tänka på det, nu blir det myskväll framför Mumien ihop med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback