Mysigt sms

Jag fick precis världens mysigaste sms från Nathalie, efter lite krångel har hon nu kommit fram. Såhär såg det ut:

"Jag saknar dig med gumman, men kom och hälsa på det verkar vara så sjukt fint här. Mitt hjärta typ stannade imorn när jag kollade ut och såg bergen genom rutan, omg alltså. Vi hörs!"

Åh nu vill jag också åka dit! Jag kan åka nu direkt! Däremot kan man undra vad hon menar med "imorn när jag kollade ut.." men jag antar att hon är ganska jetlagd, så det beror nog på det! Hon vet inte riktigt vilken dag det är!


Kommentarer
Anonym säger:

haha oj då den där touchen alltså. Jag menade imorse det blir inte alltid som man tänkt sig när man messar med touch hehe

2011-03-05 | 01:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback