Så gör man för att få bort ångesten

Jag hade lite pluggångest häromdagen för att jag inte trodde att jag skulle hinna klart allt jag måste plugga till. Då löste jag det genom att tokplugga. På grund av rådande omständigheter blev det ingen utgång igårkväll, men det var ju bara bra för då satt jag och pluggade hela kvällen istället. Och i morse gick jag upp klockan nio och jag har pluggat konstant sedan dess, de enda pauserna jag har haft har varit för att äta lunch, träna och ringa till mamma. Annars har jag pluggat, pluggat och pluggat.

Och resultatet? Jag har gjort de två seminarieuppgifterna som är till nästa vecka och så har jag börjat på tentan. Jag har visserligen bara skrivit en sida, men nu vet jag i alla fall vad jag ska skriva om.

Huvudsaken är att min pluggångest har lindrats lite!
Nu kan jag andas ut igen!

Puh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback