Ny vecka nya tag

Nu är det dags för b-uppsatsen, och jag har äntligen börjat komma igång! Jag har inte skrivit jättemycket, men jag har åtminstonde gjort en framsida, innehållsförteckning, syfte och frågeställningar. Jag har dessutom börjat lite smått att leta efter fakta så särskilt illa ligger jag inte till. Detta är nu vad jag kommer att ägna maj månad åt. Jag har tänkt att jag ska försöka plugga som en galning nu i början så jag kanske får lite ledigt sen! Hoppas bara att uppsatsen inte tar alltför mycket tid!

Ny vecka betyder också nytt halsont, bara att den här helgen har det inte gått över, den här helgen har det hållt i sig. Jag borde kanske kolla upp det! Av de senaste sex veckorna har det bara varit en vecka då jag inte har haft ont i halsen. Det låter inte bra det! Jag har dessutom sprungit runt halva stan i dag för att få tag på Mucoangin, sammanlagt blev det sex affärer innan jag gav upp och gick till Apoteket, det verkar bara finnas där!

Nu blir det mer plugg innan Daniel kommer hem från jobbet!


Kommentarer
Syster säger:

Nej men syster, vad jobbigt att ha ont i halsen! :/ det visste jag inte. Hoppas att du blir bättre snart! Dennis gjorde sin uppsats på ca tre dagar, andra gjorde den på en dag. Så om man vil tillräckligt mycket kommer det nog gå bra och gå på ganska kort tid. Lycka till kära syster!

2011-05-03 | 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback