Pepp

Nej, jag är fortfarande inte skolpepp, jag har gett upp det för dagen! Istället har jag bakat en rulltårta som jag sedan gick över till Kalle med så att han och Frida kan äta upp den! Självklart sparade jag en bit till Daniel också!

Efter det tog jag en tur i spåret, där jag mötte en jättehärlig snubbe som applåderade åt mig när jag sprang, vilket faktiskt gav mig massor av pepp. Annars hatar jag när någon berömmer eller peppar mig när jag tränar. Det får mig bara att känna mig dåligt vilket istället leder till att jag ger upp. Men nu vart jag istället glad och fick en massa energi och orkade springa hela varvet, ganska snabbt med, utan att stanna en enda gång!

Jag är superstolt! Lidingöloppet nästa år kommer att gå galant!

Nu blir det lite Harry Potter innan Daniel kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback