Perfekt väder

Det är ett perfekt väder att skriva uppsats i, det är ett perfekt väder att vara sjuk i och det är verkligen perfekt att vara sjuk och skriva uppsats samtidigt. Framförallt i det här vädret! Förutom när jag måste ta mig till biblioteket för att låna lite böcker jag behöver. Men men, vad gör man inte för sitt skolarbete?



Så det var bara att ta på sig regnstället och cykla upp till biblioteket!

Vad jobbigt allt blir när man är sjuk. Man orkar ingenting! Att cykla den biten, som annars tar 5 minuter tog nästan tio minuter och jag var helt slut när jag kom fram!

Nej nu blir det vila! Eller kroppen får vila! Huvudet ska plugga!

Kommentarer
lixy säger:

Bra blogg :)

2011-05-04 | 09:35:30
Bloggadress: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback