Såhär ser vår vardag ut

Jag skulle lägga in lite musik på min telefon, och när jag sätter i sladden till datorn kommer det alltid upp en ruta om att jag borde uppdatera telefonen, och idag när jag kände att jag hade tid till det så tryckte jag på okej. Innan uppdateringen börjar ser jag självklart till att kopiera allt jag har i telefonen till SIM-kortet!

När uppdateringen är klar är alla nummer borta! Det var ju till minneskortet jag skulle kopiera dem! Jag såg också den rutan om säkerhetskopiering när jag var klar med uppdateringen!

Så nu är alla mina nummer borta så vill ni att jag ska höra av mig till er så skicka ett mess till mig!

Inte nog med det, när Daniel kom hem berättade jag hela historien för honom, och han börjar då knappa in sitt nummer på sin mobil. "Ska jag döpa mig till älsklingen?" frågar han, "ja" säger jag och senare ser jag att han har slagit in mitt nummer istället för hans, och när jag kollade på hans telefon hade han tagit numret från hans kontakt "Älsklingen".

Vad är det med oss idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback