Dåligt humör

Idag har jag varit på dåligt humör. Jag har faktiskt varit grinig i stort sett hela dagen. Stundvis, som när jag är med fina vänner, shoppar, myser med kattungar eller lyssnar på bra musik, så har det kännts bättre. Men överlag har jag inte varit så jätteglad, jag har inte varit på topp liksom. Med tanke på alla de fina saker jag precis räknat upp som jag har gjort idag, så borde dagen ha kännts bättre. Men nej! 

Lite abstinens kanske?

Till råga på allt har jag dessutom lyckats låsa in min tvätt i tvättstugan. När klockan slår prick sju, låses dörren och jag kan inte komma in. Tvätten lär i alla fall vara torr. Torktumlaren rullar på än. Jag kan boka en ny tid för att komma in, men det är inte säkert att jag får i rätt rum. Som nu till exempel. Vi har nämligen två rum, och det slumpas fram med hjälp av en dator vilket rum man får tvätta i. Är man inte inbokad i ett rum kommer man inte in.

Så nu klockan tio är det dags för nästa tvätttid. Hoppas jag får i rum två! Annars får jag vänta på tvättiden som är efter det, nämligen klockan sju i morgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback