Jul jul jul

Det är så himla juligt hemma hos mig. Julkänslan är på topp! Det är ljus, stjärnor, dukar, lukter, glögg. Ja allt!

Såhär mysigt har jag fått mitt kök:






Mitt vardagsrums fönster:




Förutom det har jag gjort egen glögg, pepparkakor och lussekatter. Så lägenheten luktar helt underbart! Det bästa av allt är att det luktar glögg varje gång jag öppnar köksluckan och ska slänga skräp, i komposten ligger det nämligen glöggrester. Så länge det luktar såhär gott så får de ligga kvar.

Tror aldrig jag har varit med om en kompost som luktar så gott!


Kommentarer
Lina säger:

What?!? Har kan jag ha undgått att missa detta "julspektakel"? Så underbart juligt det ser ut! :D Det är nästan så man får julkänsla själv!

2011-11-24 | 20:30:36
Bloggadress: http://stiggeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback