Ännu ett inlägg

Efter att ha varit så dålig på att skriva i bloggen här ett tag (jag har varit hemma och umgåtts) så tar jag igen det nu när jag är i Piteå och inte har något att göra (va???). Det här är det fjärde inlägget idag. Och dagen är inte slut än. Och jag har haft tankar på minst tre till under dagen, som jag har valt att spara till en annan dag. Det får helt enkelt inte bli för mycket av det goda!

Jo, det jag skulle vilja ta upp i det här inlägget är en spännande bild som har cirkulerat mycket på facebook den senaste tiden. Jag vill poäntera att jag sörjer Steve Jobs bortgång, det var en storslagen och filosofisk människa och jag tycker att det är tragiskt att han har gått bort. Men, bilden säger att våra prioriteringar inte alltid är de mest rättvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback