Bridesmaids

Jag och Rebecka hade en riktigt härlig myskväll igår. Det började med att vi gick och handla, sedan lagade vi tacos. Som blev sjukt god! Efter det hjälpte Rebecka mig att fixa till mitt hår. Jag fick nämligen för mig att jag skulle klippa mig lite häromdagen, men självfallet blev det lite skevt och ojämnt. Trots det är det ändå den bästa klippningen jag har gjort på mig själv. Och efter tillfixningen blev det riktigt bra! Jag är väldigt nöjd!

Sedan avslutade vi kvällen med lite tjejfilm. Bridesmaids. Den var riktigt rolig och passade bra en söndagskväll som denna. Även om man vet hur hollywood-filmer kommer att sluta är det alltid lika roligt att se dem! Jag blir alltid lika glad i slutet när det slutar lyckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback