Mysfredag - Partylördag

Det blev en riktigt mysig fredag igår. Först en lång sovmorgon, sedan blev det en träff på stan med Emelie. Jag har verkligen saknat henne, och alla mina vänner här hemma. Men de närmsta har jag ändå hunnit med att träffa nu när jag har varit hemma, så det känns skönt! Men nu får vi se hur länge det dröjer innan vi ses igen. För vissa kommer det att ta längre tid än andra. Så därför känns det tråkigt att jag inte hunnit med att träffa dem mer!
På kvällen blev det middag hemma hos Daniel med hans försäldrar. Hoppande Jakob som är Daniels nya favoriträtt. Efter det blev det godis och mys framför filmer och tv. Riktigt härligt faktiskt!
Idag blir det istället en partylördag. Kajza fyller år. Jag har redan sjungit för henne (men hon har inte fått sin present än). Och i eftermiddag blir det födelsedagsmiddag. Lite senare ikväll är det också inflyttningsfest (och vi kommer även att fira Kajza lite till) hemma hos Kalle och Frida. Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback