Norrlänning igen

Nu är jag åter uppe i mitt kära norrland igen. Det var riktigt svårt att lämna Östergötland, framförallt Daniel. Nu vet vi heller inte när vi ses igen. Men minst en gång till innan jul ska vi få till!

Tåget var försenat, men jag hann som tur var till skolan iallafall. Fast jag hann inte hem och lämna min stora väska, så jag fick släpa runt på den hela dagen. Och så blev det en långdag dessutom, med studenttidningsmöte klockan fyra. Huvuddelen av mötet bestod av att diskutera vad tidningen ska heta. Så långt som jag har fattat det är Ka-Pow! det som ligger närmast just nu. För min del spelar det inte så stor roll. Jag förstår de som tycker att det låter som en serietidning, men om man tittar på loggan som mediedesign har skissat på så får namnet en helt annan innebörd.

Efter en lång tågresa med ett par ynkliga timmars halvdan sömn har jag nu haft en ordentlig sovmorgon. Skönt! Nu blir det plugg, och efter lunch ska jag storhandla. Sedan blir det mer plugg och ikväll ska jag och Rebecka ut på en myspromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback