Saknar Daniel

Nu när kvällen börjar ta fart ordentligt, tränger sig också ensamheten på. Jag har haft fem underbara dagar tillsammans med Daniel, med mycket skratt, mys och härligheter. Nu känns det så tomt här i lägenheten. Jag har vant mig vid att ha det så som vi hade det förut; att vi bodde tillsammans, lagade och åt mat tillsammans, såg på film tillsammans och sov tillsammans. Men nu är jag tillbaks i vardagen igen. Det är svårt att ställa om sig!

Det har varit så skönt att ha haft fem hela dagar utan att behöva tänka på plugg (nästan), vardag eller något annat viktigt. Jag har levt i nuet och njutit av att vara med den jag älskar. Men för att trösta mig själv tittar jag på biljetten som ligger på mitt skrivbord. Det är mindre än en vecka kvar, så ses vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback