Baren ikväll

Ikväll ska jag stå i baren på kåren. Första gången faktiskt! Det ska bli kul! Dock blev det inte så mycket sömn inatt, så vi får se om jag kommer att orka. Men men, det finns ju kaffe!

Barutbildningen var kanske inte så jätteutförlig. Vi fick veta vart allt ska stå, resten får vi klara ut själva. Men jag tror inte att det blir så svårt. Jag kan inte göra några drinkar, men vi har fusklappar och jag lär mig snabbt!

Det är rockkväll ikväll och det ser ut som att det kommer att komma mycket folk. Spännande spännande!

Men man ska leva i nuet. Jag håller på att leta fakta till vårt grupparbete. För tillfället går det mycket bra. Med lite tur kan jag kanske hinna med en powernap innan kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback