Cykel

Nu har jag cykeln hos mig! Det känns mycket bra! Dock hittade jag ingen stans att göra av den superstora kartongen, så jag stog på busstation och vek ihop den (genom att hoppa på den) och så hittade jag en stor sopptunna att knögla ner den i. Visserligen var tunnan avsedd för brännbart, men jag hade ingen möjlighet att ta den stora kartongen på cykeln (och inte i handen heller för den delen) och de på bussgods ville inte ha den. Nöden har ingen lag.

Så i morgon blir det att åka och storhandla på den! Hade tänkt att göra det idag, men jag har blivit övertalad att följa med på sportkväll på kåren. Jag är ju ingen större sportfantast, men det kan ju vara kul att umgås lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback