International dinner

Intervjun gick bra, middagen med. Det var riktigt roligt och vi har bestämt att vi ska fortsätta med det här. Med en international dinner. Idag var det jag, Katlyn, Manuella från Italien och Maria från Brasilien hemma hos Katlyn och alla tog med sig någon mat. Nästa gång är det hemma hos Manuella. Det är hur kul som helst! Dessutom väldigt bra för min engelska! Vi pratade också om att boka en stuga i fjällen och fjällvandra någon helg snart. Det skulle vara superkul!

Jag ska titta lite på det alldeles strax, men jag ska börja på min artikel först, nu när allt fortfarande är färskt i huvudet!


Kommentarer
brollan säger:

så du kommer aldrig komma hem med andra ord :P

2011-09-09 | 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback