Jag är kär...

... i min bok!

Nae då, inte riktigt. Men nästan. Den är hur spännande som helst, jag kan inte slita mig ifrån den. Den handlar om intervjuteknik och hur man ska få till de bästa intervjuerna. Det finns kapitel om hur du ska formulera frågor, vilka frågor man ska ställa, hur man kan få folk att svara på frågor som de kanske inte vill och vad det finns för teorier att använda mot journalister som ställer jobbiga frågor. Det är sjukt kul att läsa om!



Den är så bra att jag inte kan sluta läsa fast jag måste, jag är helt galet hungrig, nästan sådär så att jag skulle kunna svimma. Men inte gör jag mig någon mat inte. Nej boken är alldeles för bra för det!

Det bästa av allt? Björn Häger, författaren kommer och föreläser för oss om ett par veckor! DET ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback