Katlyns birthday

Idag har vi firat Katlyns födelsedag med middag på Thai Garden. Det var supermysigt! Det var ett stort gäng med en härlig blandning människor.

För övrigt rullar livet på väldigt bra. Jag har pluggat som en tok hela helgen (förutom när jag har varit ute på en massa roligheter) så nu är jag i fas. Jag tror till och med att jag ligger bra till. Jag har gjort klart alla läsloggarna, som verkligen har varit en pina! Så nu är det mer eller mindre bara roliga saker kvar! Förutom grupparbetet som kanske inte är det roligaste, men det flyter också på bra!

Japp... Jag vet inte så mycket mer jag skulle kunna skriva just nu. Jag har nog lite skrivkramp. Därför får det bli sängen för mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback