Lördag

Jag har varit helt slut efter gårdagens bartendrande. Men det var roligt. Riktigt roligt! Det vart lite jobbigt när kassaapparaten slutade att fungera och vi inte kunda göra så mycket. Alla som stod och ville handla vart lite irriterade. Men så fort den var igång igen flöt det smidigt på! Man får också se utelivet från ett par andra ögon när man jobbar i baren! Men det var roligt! Det kommer nog bli betydligt roligare nästa gång när man vet lite mer vad det handlar om och när man vet hur allt fungerar!


Särskilt starkt gillar jag denna shotsskida, typiskt norrland!

Så en seg dag med mycket plugg. Jag har också hunnit med en tur i spåret på Grisberget och nu ska jag plugga en liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback