Mycket att stå i nu

Vilken dag det har varit idag!

Först hade vi föreläsning i morse, om medieträning och intervjuteknik. Det är alltid lika spännande att höra om det! Sedan begav sig jag och Lina iväg till stadsbiblioteket för att leta information till vårt grupparbete, de hänvisade oss tillbaks till skolan så vi knallade tillbaks dit. Men det gav oss ingenting heller. Vi har tydligen valt ett svårt ämne.

Eftermiddagen har jag dränkt mig i Reporter-boken som ska vara utläst till i morgon (check!) och efter det har jag fortsatt jobbat med grupparbetet. Vi har fått revidera lite, men nu har jag börjat hitta lite information så det känns bra!

Jag har med andra ord suttit stundom framför dataskärmen och stundom med näsan i en bok, ända sedan klockan tre. Och nu är klockan efter ett. Så jag har lite ont i ögonen! Men jag har fått mycket gjort, så det känns bra! Nu ska jag begrava mig i en annan bok och så hoppas jag att jag somnar till den så småningom!

Just nu är det skapligt mycket i skolan, jag var alldeles för lat förra veckan och det slår tillbaks nu. Men jag kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback