Arg

Är det något som gör mig irriterad så är det när jag slösar en massa tid på struntsaker som inte ger något resultat ändå. Det händer ganska ofta när det handlar om skolarbete. Det kan vara när jag inte hittar den information jag söker efter eller när jag inte förstår någonting jag behöver förstå.

Som idag till exempel. Idag har jag ägnat SEX TIMMAR åt att svära åt Photoshop. Vi ska lämna in bilder där vi har gjort, precis samma som det vi gjorde på lektionen. Lyssnade jag på lektionen? Nej, uppenbarligen inte.

Det fastnade inte i alla fall. Jag blir irriterad för att jag har suttit med dessa bilder nu i sex timmar, och det är ingen som ser någon större skillnad iaf.




Tur att jag ska göra något vettigt av dagen nu i alla fall.

Mot Munken och trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback