Nu är det bara en dag kvar

I morgon är sista dagen på praktiken. Känslorna är blandade. Det är långa dagar och jag är förskräckligt trött, så det ska bli skönt att få vila upp sig lite. Det ska bli skönt att komma tillbaks till vardagen och ett liv som jag själv kan bestämma över.

Samtidigt är det tråkigt. Inte förrns i dag har jag känt att jag börjar komma in i det hela. Jag börjar förstå hur jag ska skriva, hur jag ska lägga upp mitt arbete och vad som är viktigt.

Och då har jag bara en dag kvar.

Det känns ju lite dumt. Men å andra sidan har jag ju verkligen lärt mig något. Eller en massa. Jag har ju två veckors erfarenheter och lärdomar. Något som jag aldrig kommer att kunna plugga mig till.

Det är dessutom roligt att veta, vad det är jag pluggar inför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback