Tröttare än tröttast

Nu har jag haft mina första två praktikdagar. Det har varit mycket kul och jag har redan lärt mig massor. Men oj vad trött jag är när jag kommer hem om kvällarna. Igår var nog den värsta dagen (i trötthet) jag någonsin upplevt. Eller nej, när vi flög till USA och var vakna i 38 timmar var värre. Men den näst värsta då. Jag hade knappt sovit för att jag var spänd och nervös. Och alla nya intryck gjorde inte saken bättre. Min trötthet visade sig när jag skulle gå hem. Jag gick genom svängdörren för att ta mig ut. Bang! Slog jag huvudet i glasväggen. Dörren var tydligen stängd. Och jag var alldeles för trött för att uppfatta det. Två damer skrattade lite åt mig. "Var det inte öppet?"

Ungefär såhär utslagen var jag när jag kom hem:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback