Dessa tisdagar

Nu har jag, och mina fina klasskamrater, lyckats överleva ännu en helvetestisdag. De är otroligt intressanta och lärorika. Men ack så långa! Idag har vi varit i skolan från 9.00  till 22.20. Lite länge för att orka hålla energin och kreativiteten uppe.

Nu ska det sista packas och fixas. I morgon kommer tåget att ta mig hem. Eller nja, i morgon lär jag komma till Långsele. Det är inte förrän i övermorgon som jag kommer att vara hemma!

Jag längtar något så in i norden!



Jag ser dessutom fram emot att åka tåg. Jag älskar att åka tåg. Jag har 16 timmar för enbart mig själv där jag kan göra precis vad jag vill. Det är helt underbart. Jag har en massa bra filmer och serier som jag ska se och böcker och tidningar att läsa. Dessutom brukar min skrivlust vara som störst när jag är ute och åker tåg, så jag kommer också att se till att skriva en massa.

Jag älskar egentid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback