Sitter på tåget

Just nu sitter jag på tåget. Jag skulle varit nästan hemma nu. Men vi är knappt i Uppsala. Vilket betyder att vi är över tre timmar försenade. Yes! Pengarna tillbaka! Det är lite vad jag hoppats på. En gratis resa och lite längre sovmorgon är ju inte helt fel.

Jag har det ganska mysigt. Jag sitter och ser på Two and a half men och ser på soluppgången. Skulle eventuellt kunna gnälla på att det är lite ont om snö. Men att snart få vara hemma är verkligen värt det!

Idag ska det bli en dag full med mys!

Kommentarer
Kajza säger:

Åh vad mys för dig! Och two and a half men är ju också bäst :P

Skönt med pengar tillbaks! :)

2012-02-16 | 12:23:48
Bloggadress: http://www.lyckopalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback