Twitter

Under veckan som kommer har vi som uppgift i skolan att twittra. Jag är inte jätteförtjust i twitter, men det kanske kommer. Det är tydligen en typisk journalist-grej. Så jag antar att jag bara får gilla läget.

Vad ska det då vara för speciellt med mitt twittrande? Vad ska jag twittra om?

Jo, jag tänkte att jag enbart ska twittra om citat som jag hör i min vardag. För att göra en fluga på smällen, så kan jag kombinera den här skoluppgiften, men att lära mig att höra de perfekta sägen (citaten).

Min kära syster har stått för det allra första citatet:

"Du är din egen bästa vän. Därför är det viktigt att du värnar om den relationen"

Vill ni följa mig den här veckan på twitter, kan ni nå mig här: www.twitter.com/wibbbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback