Någonstans mellan Ume och Pite

Nu sitter jag på bussen. Om ett par timmar är jag framme i Piteå igen. Det har varit tre helt underbara veckor hemma. Kanske lite för underbara.

Det var nget roligt att säga hej då till Daniel igår. Vi har ju vant oss vid att vara med varandra dygnet runt, så det är svårt att klara sig utan honom nu. Men som tur är, kommer detta att vara en vårtermin med stora möjligheter att vara hemma mycket.

Har inte lyckats sova särskilt mycket inatt, jag har mest legat och tittat ut genom fönstret, beskådat det vackra vinterlandskapet. Just nu är det tio minusgrader och jättemycket snö. En fördel är att jag har lyckats plugga en hel del till tentan i morgon. Skönt! Plus resten av dagen!

Så var man norrbottning igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback