Tentaplugg

Nu är det tentaplugg som gäller sista veckan hemma. Det känns tråkigt, eftersom jag hellre hade använt den här tiden till någonting annat. Istället får jag kämpa med att få in Sveriges statsskick i huvudet, vilket inte är det mest intressanta.
Tenta på måndag och på fredag nästa vecka! Men när det väl är över börjar tre nya kurser. Journalistrollen, TV-journalistik och så fotokursen. Fotokursen är den jag ser mest fram emot!

Jag har haft en helt underbart lov här hemma, och jag vill inte riktigt åka upp igen. Framförallt inte för att göra ett par tentor. Men men, jag kommer i alla fall få uppleva lite vinter när jag åker upp, så att jag äntligen kan få prova mina skidor!

I vår ska jag dessutom se till att komma hem lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback