Nu är det mycket

Idag har jag varit på introduktion i två nya kurser, i två nya ämnen som jag inte kan ett dyft om! Mellan klockan nio i morse och klockan tio ikväll har jag matats med ny - men ack så värdefull - information.

Först hade vi tv-journalistik, vilket känns jättespännande! Det märktes tydligt att läraren, som vi hade idag, vet vad hon pratar om och brinner för det hon gör.

Nu ikväll har jag haft fotokurs. Även den mycket spännande. Men betydligt svårare än vad jag tidigare förstått.

Här är vi igång och fotar skärpedjup:



Efter den här dagen är jag helt slut. Jag är helt full av ny information. Jag funderar på om jag har tagit mig lite vatten över huvudet. Nu i vår läser jag två kurser på halvfart i skolan (vilket sammanlagt blir heltid), plus en extra kvällskurs, plus skoltidningen, plus att jag jobbar i baren.

Har jag någon fritid?

Knappt. Men det är roligt och framförallt nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback