Min vackra syster

Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med min syster. Det är mycket underbara dagar i bloggen nu för tiden. Jag tror att var och vartannat inlägg börjar med "idag har jag haft en underbar dag...". Men det är sant. Det  HAR ju varit underbart. Annars skulle jag inte skriva det. 
 
Den här dagen har vi först gjort lite ärenden. Kanske inte så underbart, men sällskapet var ju huvudsaken. Sedan har vi ägnat kvällen åt att fota. Eller jag har fotat. Kajza har fått vara modell. 
 
Efter att ha varit ute i något som kändes som en knapp timme, men som i själva verket varade i två och en halv, har vi nu en massa fina bilder. 
 
Visst är de fina?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback