Vad hände med sommaren?

Idag är det den 10e juli. Drygt en månad av sommaren har redan gått. Och snart har halva sommaren passerat. Men jag har knappt märkt att den har varit här. Vad hände egentligen?
 
"Sommaren är kort, det mesta regnar bort" som Thomas Ledin sjunger. 
 
Men ändå kan jag inte låta bli att tycka att det är lite mysigt. Det är härligt att sitta inne i soffan med en bra bok eller framför en bra film och höra hur regnet smattrar mot fönsterrutorna och taket. Och när man ändå jobbar så spelar vädret ingen större roll.
 
"Allways look on the bright side of life" som Eric Idle sjunger.
 

Kommentarer
Kajza säger:

Det är väl Tomas Ledin som sjunger att sommaren är kort men annars håller jag med dig fullständigt! =)

Svar: Haha! Det stämmer! Jag ändrar genast!
wibbe.blogg.se

2012-07-11 | 08:22:30
Bloggadress: http://lyckopalmen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback