Underbar dag

Igår hade jag en helt underbar dag tillsammans med Emelie och hennes häst Valle. Vi hade en heldag i stallet med strålande sol hela dagen. Smhi utlovade regn och mörka moln, men vi hade betydligt mer tur än så!

Vi började dagen med att ta en himlans massa sommarbilder i hagen. Tyvärr glömde jag bort att ändra ISO på kameran, så de är jättegrumliga. Men fina i alla fall. Sedan tog vi ännu mer bilder tillsammans med Valle. Först en barbackatur, sedan en sväng på ridbanan. Jag fick dessutom prova på att hoppa. Jag har bara gjort det en gång innan, vilket var för kanske tio år sedan (och det enda jag minns av det var att min häst slängde av mig precis innan hindret). Så jag var lite rädd när jag nu skulle ge mig på det igen, men det gick hur bra som helst.

Med 700 foton rikare och ett par sönderbrända axlar måste jag säga att det här verkligen har varit en toppeninledning på sommaren. För visst är den här på riktigt nu?









Kommentarer
Karin säger:

Ååh!! Vill också rida! Så sjukt underbart! :)

2012-06-13 | 20:04:38
Bloggadress: http://kakanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback