Game of thrones

"Den är bra, du borde se den", "Den är perfekt att se en slöarlördag" och "Den är något beroendeframkallande" är några av de saker som folk har sagt till mig om tv-serien Game of thrones. Men det är inte förrän nu som jag tog tag i saken och började se den. Beroendeframkallande är en underdrift. Jag är fast!

Varför har ingen förklarat för mig tidigare hur bra den faktiskt är?

Den är sådär beroendeframkallande att man sitter hemma i två dar i sträck och ser alla avsnitten av första säsongen. Man vill inte gå ut. Man vill inte plugga. Man vill inte göra någonting. Man vill se mer!

Jag är ju som vanligt lite efter med "inne-grejerna", men jag vet att jag har fler i min närhet som också är det. Därför säger jag till er: SE DEN!

Kommentarer
Kajza säger:

Visst är den helt sjukt bra! :D Skönt att andra säsongen finns nu också! =)

2012-05-07 | 11:39:28
Bloggadress: http://lyckopalmen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback