Vad gör du halvnaken på ditt golv Karolina?

Det undrar alla de människor som promenerar förbi på gångvägen utanför Karolinas hus. De kan nämligen titta in på henne genom den öppna balkongdörren. Inne i lägenheten ligget hon halvnaken på golvet med ett glas vin i handen.

- Jag pluggar, säger hon förnöjt.

Karolina går en fotokurs där hon ska ha en utställning om några veckor. Temat för fotoutställningen är "Det viktigaste i livet". Är det viktigaste i livet alltså att ligga nästan naken på sitt vardagsrumsgolv?

- Bland annat. Men jag tänker att det viktigaste i livet är vin och choklad. Så för tillfället håller jag på att ta den första bilden, säger Karolina.

Men varför har du nästan inga kläder på dig?

- Jag tänkte att jag skulle förena nytta med nöje. Jag passar på att sola under tiden.

Till en början fylldes glaset med mer och mer vin för varje foto. Nu börjar nivån istället sakta sjunka. Det blir färre foton tagna och Karolina får en lätt röd ton på både kinder och bröst.

- Ja, och så är det ju fest ikväll. Jag laddar lite för det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback