Störande inslag i pluggandet

Jag har vissa störande moment när jag försöker plugga. Vi har en riktigt jobbig essä som ska vara inne i nästa vecka. Visserligen har jag tid på mig, men jag vill gärna göra klart essän så fort som möjligt, så att jag kan göra annat roligt sen. Jag vill ju inte bara sitta och plugga när jag är hemma. 
 
Men, nu är det så att det är vissa saker som råkar dyka upp, när jag är som mest inne i en bok. Dessa, eller kanske snarare detta, störande inslag återkommer med jämna mellanrum. Det tar mitt fokus från det jag läsar. I ögonvrån kan jag skymta hur det tar sats, för att sedan göra ett anfall mot mig. 
 
För tillfället har omständigheterna lagt sig till ro, för en kort stund. Men på alldeles fel plats. 
 
 
Undrar om mina lärare tror på mig när jag säger att min katt åt upp min läxa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback