Body Worlds

Idag har jag och Daniel åkt på en liten roadtrip till Södertälje, för att gå på Tom Tits. Förutom att ha testat alla experiment, så tog vi oss en titt på Body Worlds. Det var riktigt häftigt, men samtidigt lite läskigt. Jag som i vanliga fall tycker det är äckligt att titta på människokroppen på modeller av plast, klarade det riktigt bra nu när det var riktiga människor som stod där.
 
Jag är stolt över mig själv att jag vågade (och inte svimmade), och jag måste säga att det var en riktigt intressant utställning. Jag kan verkligen rekommendera den. Det har varit ganska mycket uppståndelse kring utställningen, men jag tycker att den är bra. Nu finns ett verkligt bevis på vad rökning, socker och alkohol kan göra med våra kroppar! 
 
 
 

Kommentarer
Din Karl säger:

Ge fan i att prata illa om Alkohol!!

2012-09-02 | 03:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback