Min årssammanfattning

Mitt 2013 har varit ett rätt bra år. När jag sitter och tittar tillbaka på det jag bloggat om under det senaste året, så inser jag att jag har gjort himla mycket kul. Mitt nyårslöfte var att jag ska se till att genomföra saker. Sånt där ni vet, när man säger "vi borde göra det här!" och så blir det aldrig av. Det har jag sett till att jag gjort. I alla fall försökt. Tycker att jag har lyckats ganska bra.
 
Januari - jag sände mitt första självkörda radioprogram.
 
Februari - Kajza och pappa kom upp till mig i Piteå och vi åkte på Jokkmokks marknad.
 
Mars - Jag, Karin, David och Rebecka åkte till Kiruna och till ishotellet.
 
April - Påsk är min favorithögtid och i år fick jag väldigt fint godis i mitt ägg från Daniel. Chokladdoppad bacon!
 
Maj - De tidiga doppens månad. Jag och Rebecka åkte till Storforsen och tog oss ett dopp där.
 
Juni - Bråvalla. Behöver jag säga mer?
 
Juli - Jag och Daniel tog tåget till Berlin. Gick massor, såg massor.
 
Augusti - Mamma bjöd mig på en resa till Mallorca.
 
September - Tillbaka i Piteå och det blev många mysiga promenader. Mest med den här killen.
 
Oktober - Jag fyllde 25 och det firades ordentligt. Med burlesque bland annat.
 
November - Lillskrutten fyllde ett år.
 
December - Julfirande deluxe.
 
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback