Framför datorn hela dagen lång

Idag har jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen. Bortsett från att jag följde med Daniel och hämta hans bil efter en lagning i förmiddags och så tog jag en promenad tidigare ikväll. 
 
Men annars har jag inte gjort annat än suttit här. Dagen har till största del bestått av projektplansskrivning och jag måste säga att jag är en bra bit på väg. Men nu är jag riktigt slut i huvudet. Jag har sedan ett par timmar tillbaka varit riktigt trött på att bara sitta och skriva. Det är dessutom jättesvårt att vara produktiv när det finns så mycket som händer på facebook, spännande fotobloggar att titta på och twitterfeeds som kommer hela tiden. För att inte tala om hur viktigt det är att hålla en ständig koll på nyhetssidorna. Trots allt annat viktigt har jag varit förhållandevis duktig idag.
 
Men nu gör mina ögon riktigt ont. En skön natts sömn har jag gjort mig förtjänt av. Och ungefär såhär känner jag mig just nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback