Nu åker vi till Tyskland

Nu sitter vi på tåget på väg ner till Berlin, men först ett byte i Malmö. 16.35 åkte vi från Norrköping och 7.05 är vi i Berlin. 
 
Min största oro just nu är - kommer Daniel få plats i kupébädden?
 
Ja, det återstår att se. Jag är riktigt taggad för att ge mig iväg på den här resan. Och särskilt roligt ska det bli att åka tåg. Jag slipper inte bara all den ångest jag skulle haft om jag flugit, det är dessutom otroligt mycket bättre för miljön!
 
Det här är Daniels 25-årspresent från mig. Känns lite avlägset nu, eftersom han fyllde år i februari. Men ändå. Det ska bli kul att se något nytt. Vi har varit i Tyskland förut, men aldrig i Berlin. Sist vi var där (mer än på Bordershop) var 2008 då vi var i Lübeck. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback