Taggar för påsk

Jag har redan börjat tagga för påsken med påskliljor och doftljus i rätt färg. Jag älskar påsken! Den förknippas med så mycket härligt. Det börjar bli vår, det börjar bli varmare och dagarna blir längre och ljusare, . 
 
Jag gillar påsken för att det är inte alls lika mycket stök och krångel som julen - men det är nästan samma sak. Jag kommer åka hem och träffa min familj. Äta god mat, umgås, mysa och ha det bra. Men det är inte alls samma hets som kring julen. Det är inte alls lika många presenter som måste köpas - och att ge bort ett påskägg är både ekonomiskt och kul.
 
Men det bästa med påsken är nästan färgerna. Ljusa, härliga, pigga färger! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback