Jag tror jag stannar...

När jag mötte Karin och David på väg till skolan i morse berättade de att de sagt på Nyhetsmorgon, att det i dag är lika varmt i Norrland som det är på Hawaii. Vilken miss av Kajza och Dennis som åkte dit! Ni skulle förstås ha åkt hit!


Jag har nu badat 4 (!) gånger redan! Vattnet är så varmt att man kan ligga i, simma runt och leka hur länge som helst! Det är maj, men känns som juli! Det är helt underbart! Plus att den sista skoldagen för i år nu är över! Sommarlov! 

Nae. Jag tror att jag tar och stannar här. Hemma är det inte alls såhär fint. Jag struntar i att åka hem och är här och har SOMMAR istället. Jag kommer hem till vintern när det börjar bli mörkt igen!

Eller?

Nej inte riktigt. Men nästan. Jag förstår varför norrlänningarna överlever den lååånga kalla vintern. För att sommaren här är helt fantastisk. Det är ljust dygnet runt och solen skiner för hela året. 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback