Äntligen förkyld

Så äntligen blev man sjuk igen. Äntligen, tänker ni? Ja, faktiskt. Jag har känt att det har varit på gång nu i säkert två veckor, med ont i halsen, ont i kroppen och helt orkeslös. Därför känns det bra att det till slut har brutit ut. Nu kan jag fokusera på att bli frisk, kurera mig och ägna hela dagen åt att läsa kurslitteratur. Det är faktiskt riktigt mysigt att gå runt i pyamas, nysa, snora och vara täppt i hela huvudet. För nu vet jag att det snart är över och då kan jag börja ta tag i livet igen. Ett stor plus är ju om jag lyckas göra klart veckans uppgifter snabbt så kan jag hitta på lite roligt i slutet av veckan istället, då jag förhoppningsvis är frisk!
 
Såhär pigg och glad ser jag ut när jag är sjuk
 
Eller inte. Bilden är från fredagens schlagerförfest. Antagligen var det den som gjorde att förkylningen bröt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback